torstaina, marraskuuta 13, 2014

Joulukalenteri vaiko eikö?

Minä olen jo monta vuotta miettinyt että laittaisinko joulukalenterin blogiin ja yhtä monta ideaa on jo kerättynä. Olen tosin huomannut että moni idea joka oli mielessäni niin makuidea tms. on jo toteutettu niin joululehdissä ja blogeissa että onko minulla mitään antaa?
Mutta ainahan resepteissä on se oma twistinsä, eivätkä ne koskaan ole samanlaisia ja retroreseptit täytyy jakaa kuitenkin.
Joten mitä olet mieltä? Haluatko kurkata keittiöni joulukalenteriluukkuihin?

Ja olisko jotain toiveita joulukalenterin suhteen?
Ja kun mietin sekä tutkin asiaa, ei prinsessani ollut ollenkaan samaa mieltä :).

Lopeta mami, minä olen täällä!

3 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Hei! Täällä ollaan kovalla tohinalla kasattu blogin joulukalenteria, jo toisena vuonna. Itsellä on aiheita laidasta laitaan - suolaista ja makeaa, käsitöitä, Alkon glögejä ja onpa mukaan mahtunut luukku yhdestä Wienin joulutorimatkastakin :) Kalenteria vaan pystyy - lukisin mielelläni <3

Nanne - Elämää Koivurannassa kirjoitti...

Minä olen myös joulukalenterin kannalla! :) Itse en aio sellaiseen ryhtyä, koska tiedän jo valmiiksi että niin kova kiire on joulukuussa etten ehdi, mutta mielellään kyllä käyn katsomassa muiden bloggaajien kalentereita! :)

Anonyymi kirjoitti...

Joulukalenteri kuullostaa hyvältä! Varmasti sinulla on antaa uusia ideoita, en epäile yhtään! - jannituulia