tiistaina, tammikuuta 07, 2014

Ootko sä jo Instassa Äiti?

Arki alkoi tänään, kello soi seitsemältä ja siinä minä miehelle että pliis. Oli rakas ja toivotteli pikkumiehen koulumatkaan ja herätti minut vasta vähän yli kahdeksan....varoittelin jo kollegaa että tuskimpa loman jälkeen olen ennen ysiä paikalla.

Noo-oh, eka työpäivä oli tuskainen. En voi kiistää.
Päivän loppua kohden pääsin jo fiilikseen kiinni vaan kuten huomata saattaa, on unirytmi hakusessa edelleen.

Kyllä se sieltä löytyy!

Pikkumies soitti koulusta kotiin päästyään että kaikki ok (meidän normi"tarkastus") ja kun me pääsimme kotiin niin hehkutus oli suuri. En edes ensin ymmärtänyt mikä tämä pöhinä oli kun kamunsa kanssa olivat into piukeena....noo-oh niin...ne pikkuihmiset ovat bonganneet Instagramin joululomalla!

Juu...siinä hetken mietin ja mietin vaan mikäs siinä, ovatpahan niin ajantasalla ja aktiivisia. *Mielessä toivon että se What'sUp jää*, huoh! Ja se toteamus, minä olen äiti Instassa - mä haluun seurata sua. Oih!

Minä olenkin ollut mukana jo jonniin aikaa, postauksia lähes 300 ja seuraajia vielä vain nelisenkymmentä.
Aluksi mietin Instaa, lähteäkö mukaan vai en mutta kyllä, se kiinnosti. Terhin keittiössä lataa kuvia kyllä myös enemmän koko elämästä sekä spessumpia kuvia...yksityiskohtia, hetkiä elämässä ja herkkuja. Paljon blogin ulkopuolelta....kun se fiilis ja hetki on, sen laittaa Instaan kun ei ehdi bloggaamaan.

Tässä pieni menneiden viikkojen tasting Instasta!
Happy New Year!
Ihanaa salaattia by me ja nepalilaista.
Ja loman loppuähky makkaraperunoilla.

Tervetuloa seuramaan Terhin keittiössä blogia myös Instagramiin @terhinkeittiossa

Ei kommentteja: